خدمات مالی چیست:

در واقع همان خدمات اقتصادی هستند که توسط شرکتهای مالی ارائه می شوند و یکی از تاثیرگذارترین بخش‌های اقتصاد را تشکیل می‌دهد.هر شرکتی دارای مجموعه ای از فعالیت های مالی می باشد و اطلاعات مربوط به این فعالیتها، مهمترین ابزار در تصمیم گیری ها وبرنامه ریزی های مدیران شرکت ها و سازمان ها به حساب می آیند.

معمولا شرکت ها برای اینکه در کمترین زمان و بیشترین دقت به اهداف و گزارشات خاص خود برسند از خدمات مالی بهره می برند.

شرکت خدمات مالی چیست:

هر شرکت نیاز به یک مدیر مالی ماهر و یک سیستم مالی دارد تا بتواند خدمات مالی مناسبی ارائه دهد و نقاط قوت و ضعف سیستم را کاملا شناسایی کند. برای انجام این امور نیاز به داشتن اطلاعات خدماتی مالی حرفه ای است . از جمله وظایف شرکت های مالی شامل : خدمات حسابداری شرکت ها، خدمات حسابداری مالیاتی ، خدمات در زمینه مشاوره مالی ومالیاتی ، خدمات نرم افزار حسابداری ، خدمات آموزش حسابداری.

                                                

مزایای استفاده از خدمات شرکت های مالی و حسابداری:

تخصصی تر شدن سیستم مالی

عدم درگیر شدن شرکت با پرسنل مالی بر سر مسائل گزینشی و استخدامی ، حقوقی و غیره

در خدمت بودن مشاورین قوی و با سابقه در امر مالی و مالیاتی با حداقل قیمت

جوابگویی در مورد مسائل مالی و مالیاتی به مدیریت شرکت توسط یک مجموعه متخصص نه فرد و یا حسابدار مربوطه

بهره مندی از آخرین بخشنامه ها و قوانین مالی و مالیاتی توسط مشاورین در اختیار

 

وظایف شرکت‌های مالی

برخی شرکت ها برای مدیریت قوی‌تر مسائل مالی امور حسابداری خود را به شرکت‌های حسابداری واگذار می‌کنند و وظایف مربوط به قسمت مالی را به آن‌ها واگذار می کنند تا تمرکز بهتری روی مسائل دیگر داشته باشند.

1.ایجاد و حفظ ارتباط موثر با مشتریان جدید و برقراری رابطه صلح‌آمیز در جهت پیشرفت یک شرکت و بهینه سازی کسب و کار و در نهایت دستیابی به کلیه اهداف فروش.
2.تجزیه و تحلیل نیاز مشتری برای توصیه و سفارشی کردن محصولات ؛ با شناخت دقیق مخاطب بسیاری از خلاها پر شده و راه حل‌های مالی مناسبی بر اساس وضعیت مالی مشتری به آن ارائه خواهد شد.
3.مدیریت و انجام فعالیت‌های مختلف مثل افتتاح حساب‌های شخصی و تجاری، تهیه و تکمیل پس‌انداز و سایر گواهی‌های مالی،بررسی حساب‌ها و دقت در جزئیات آن.
4.توانایی حفظ و ارائه انواع خدمات مالی و راه حل‌های وام تجاری به مشتریان؛ همچنین برای تکمیل کلیه درخواست‌های وام آماده باشد.
5.اگر در هنگام کار مشکل و مسائلی مربوط به خدمات مالی و وام‌ها پیش بیاید یک شرکت باید بتوانند در محیطی حرفه ای تجزیه و تحلیل آن را انجام داده و مطابق با سلیقه مشتری محصولات را ارائه دهد.
6.نظارت بر مدیریت وام‌های شخصی و تجاری برای رفع معوقات وام سررسید سپرده یا وام و ارزش اعتبار آن.
7.حمایت از مشاوران سرمایه گذاری و نگهداری حساب‌های بیمه.
8.برای توسعه و پیاده‌سازی برنامه‌های نرم افزاری سرمایه گذاری و بیمه با متخصصان فناوری اطلاعات همکاری کند؛ همچنین قابلیت جمع‌آوری و گردآوری کلیه مطالب بازاریابی بیمه و سرمایه‌گذاری و جمع‌آوری اطلاعات در مورد آخرین روندهای صنعت را داشته باشد.
9.روابط حرفه‌ای و مشارکتی را با کارمندان، مشتریان، فروشندگان و همه آژانس‌های داخلی یا خارجی را حفظ کند تا خدمات مالی و تحویل به موقع محصول را تسهیل سازد.
10.امکان مدیریت و ارائه راه حل‌ها برای شکایات و پیشنهادات طی مشورت با کارکنان ارشد را نیز داشته باشد. همچنین مدیریت و پاسخگویی به درخواست‌های خدمات توسط مشتریان در چهارچوب زمانی و بر اساس سیاست و رویه‌های شرکت.
11.در آخر نظارت و راه‌اندازی سیستم پردازش داده‌ها برای عملیات‌های مالی متفاوت روزمره مانند ورود تراکنش‌ها، برداشت‌ها و سپرده‌ها و همچنین نگهداری حساب .

 

خدمات ارایه شده در شرکت پارس حسابان ماندگار اطلس:

  • مشاوره مالیاتی
  • ثبت نام و تشکیل پرونده مالیاتی
  • پلمپ وتحریر دفاتر قانونی
  • تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیات بر عملکرد سالانه
  • تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده
  • تنظیم و ارسال صورت معاملات فصلی
  • تنظیم و ارسال مالیات بر حقوق
  • ثبت پایانه های فروشگاهی و حافظه مالیاتی
  • حضور در جلسات رسیدگی مالیاتی
  • پیگیری اعتراضات مالیاتی
  • تهیه لوایح مالیاتی جهت ارائه در هیئت های حل اختلاف مالیاتی
  • و…